Selamat Datang Ke Blog MUJAHIDAH SOLEHAH......Semoga kita menjadi hamba-Nya yang Soleh & Solehah...aamiin......dari:- Sumaiyah_Mai ^_^

Monday, January 28, 2013

Sanah Helwah 2013

Assalamualaikum..

Alhamdulillah....
syukur ke hadrat Ilahi..
kerana telah memanjangkan umur saya...
dan alhamdulillah..
hari nie telah meningkat umur saya setahun lagi...

jika ikut kelender Masihi mmg 28hb Januari.,..
tapi jika boleh saya akan ingt selalu tarikh lahir ikut kelender Hijrah
ialah 12 REJAB 1411 bersamaan hari Isnin....

dan Subhanallah...hari tersebut sama dengan hari ini
iaitu hari Isnin....
semua itu kuasa ALLAH...
Subhanallah..

terima kasih pada sahabat Fb saya yg sudi mengucapkan selamat
serta mendoakan saya...

semoga kalian semua 
sentiasa dalam lindungan ALLAH selalu..

ucapan terbaek sebenarnya untuk diri saya ialah 


sebab semakin meningkat nya umur
makin dekat kita menuju kematian..
semakin dekat kita nak berjumpa ALLAH...

terima kasih juga wat Ibu yang tersayang...
kerana sudi melahirkan ku kedunia ini...
aku tahu kenapa aku dilahirkan...
dan semua orang pun patut tahu kenapa mereka dilahirkan...
tepuk dada, tanya Iman....

dan jutaan terima kasih pada Ayah yang tersayang...
sudi mendidik ku sehingga kini...
tidak jemu untuk menegur anak2 nya
demi kebaikan bersama...

"Ya ALLAH...semoga ibu dan ayah ku sentiasa dalam
rahmat-Mu...
Rahmatilah mereka, sayangilah mereka
seperti mana mereka menyayangiku sewaktu aku masih kecil..
tempatlah mereka digolongan orang2 yang Engkau sayangi..."



......................................................................................................

"Ya ALLAH, semoga penambahan umurku,
semakin bertambah amalku kepada-Mu...
semoga aku menjadi anak yang solehah
untuk kedua ibu bapaku...
semoga aku juga menjadi isteri solehah wat suatu hari nnti yang 
telah Engkau tetapkan...
berikan hidayah-Mu kepada diriku serta sahabat2 ku...
sesungguhnya Engkaulah Yang Maha Berkuasa
di alam semesta ini...
Tiada Tuhan Selain Engkau & Nabi Muhammad itu PesuruhMu.."

aamiin



No comments:

Post a Comment

Followers

hope