Selamat Datang Ke Blog MUJAHIDAH SOLEHAH......Semoga kita menjadi hamba-Nya yang Soleh & Solehah...aamiin......dari:- Sumaiyah_Mai ^_^

Friday, June 29, 2012

Dia...

Assalamualaikum....
emm, baca tajuk macam menarikan...
tapi itu lah sebenarnya yang saya ingin coretkan...
tentang Dia....

Dia...
yang saya sayang dan yang saya paling rindu...
Dia memang sangat2 baik pada saya...
tidak diduga...
pilihan yang telah saya buat
membuatkan saya sangat2 gembire...
mak ayah pun sangat suka dengan pilihan saya...
mak ayah mana yang tak suka jika anak nye gembira...
kan???

tentang Dia..
sememangnya, Dia menerima diri ini dengan penuh rahmat
walaupun pada diri ini...
 penuh dengan kelemahan...
penuh dengan kekhilafan...
penuh dengan kekurangan...

Dia...
semestinya tidak akan meninggalkan diri ini...
tidak akan pernah biarkan diri ni bersendirian...
tidak pernah biarkan diri ini untuk melakukan kesalahan lagi..
Alhamdulillah 3x....

Saya pulak sememangnya sangat sayang padaNya juga...
tidak akan pernah berkurang rasa sayang saya
pada Dia...
tak akan.......!!!

kenapa??
sebab tanpa Dia,
saya tidak mungkin dilahirkan...
tidak mungkin dapat bernafas..
tidak mungkin dapat berkata-kata..
tidak mungkin akan dapat berjalan...
tidak mungkin akan dapat berlari...
dan banyak lagi...
dan yang pasti 
tidak mungkin akan dapat menjadi saya seorang yang tabah...
tabah dalam menghadapi ujian dan dugaan hidup
di dunia bagi mendapat keredhaanNya di akhirat
kerana kesetiaan saya pada Dia....

saya sangat yakin dan percaya...
jika saya ada masalah
saya akan mengadu padaNya...
dan saya akan dapat ketenangan
dan jawapan...


..... ♥.....♥.....♥.....♥.....♥.....
jika sahabat nak tahu,
Dia sangat2 special...
bukan bagi diri saya sahaja...
tapi diri sahabat2 juga....
saya tidak ingin Dia menjadi milik saya seorang..
saya nak berkongsi dengan sahabat2 juga...
saya nak sahabat2 mengenaliNya....
insya~Allah..
jika sahabat2 mengenaliNya...
pasti sahabat2 tidak akan mahu berpisah denganNya...
walaupun seminit...

ye...
sememangnya saya masih mencuba...
mencuba untuk mengingatiNya sentiasa...
dan sentiasa....
insya~Allah....
moga dipermudahkan urusan saya dan sahabat2....
aamiin...
..... .........................
siapakan Dia yang saya maksudkan...
mungkin sahabat2 sudah dapat mengagak nye...
Dia ialah.....

Allah...
pencipta kita semua...




..... ♥.....♥.....♥.....♥.....♥.....

..... ♥.....♥.....♥.....♥.....♥.....


Dia lah yang harus berada di hati kita...
Dia yang harus berada di ingatan kita....
ye...
Dia mengatasi segala-galanya....
kerana 
Dia Maha Berkuasa Lagi Maha Besar...


..... ♥.....♥.....♥.....♥.....♥.....

yang ikhlas :
Sumaiyah Mai
(Perindu KasihNya)
..... ♥.....♥.....♥.....♥.....♥.....



No comments:

Post a Comment

Followers

hope