Selamat Datang Ke Blog MUJAHIDAH SOLEHAH......Semoga kita menjadi hamba-Nya yang Soleh & Solehah...aamiin......dari:- Sumaiyah_Mai ^_^

Sunday, May 27, 2012

Sehari Bersama...


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

"Assalamualaikum…

Hari nie nak tulis sedikit kenangan manis kami as a kosmate Finance 12’…

25/05/2012..perjalanan yang telah di atur oleh pihak penganjur untuk pergi makan steambot di Kangar…dalam 3 buah kereta juga lar…

Kereta pertama dipandu oleh Epul, Kedua dipandu oleh E’en & yang Ketiga dipandu oleh CikNur..

Sebelum pergi makan, kami semua pergi jalan2 di Jitra Mall…beli pe yang patut dan bermain pe yang patut…

Permainan yang kami pilih..semestinya bowling…perlawanan antara Epul, E’en dan KakMas…main nie pun hanya suka-suka je…keputusan yang kami perolehi dimenangi oleh KakMas…tahniah2…

Lepas habis bermain, kami atur kan diri untuk pergi solat magrib…dalam perjalanan nak pergi masjid Changlun…tanpa di duga, kami sesat…hehe…keadaan tu tak perlu digambarkan…kelam kabut juga lar…ada yang tersalah ikut kereta…al maklum…waktu malam susah sikit nak nampak…nak pulak yang bawak kereta tu, bawaknya laju semacam tanpa peduli orang dibelakang…so tiada salah nye kami sesat… =)

Last2 akhir nye sampai sudah di masjid Changlun…lepas solat magrib, terus kami bertolak ke Kangar untuk makan steambot…

Dalam pukul 11.30pm, kami bertolak balik dpp…Alhamdulillah…diberi kesempatan untuk meluangkan masa bersama kawan2 sebelum exam final bermula pada awal bulan 6 nie…

Akhir sekali, sedikit gambar kenangan untuk disimpan… ^_^




*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

 Jalan2 kat Jitra Mall..





*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Main Bowling...


 

 




*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Steambot time...






*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Antara Kawan Yang Terlibat Dalam Menjayakan Program nie :

Khalila
Sabarina
Cik Nur
Kak Mas
Sumaiyah
Salihin
Shaiful
Daem
Dila
Nogi
Faem
Ecah
Ain

                              
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

The End...


2 comments:

Followers

hope