Selamat Datang Ke Blog MUJAHIDAH SOLEHAH......Semoga kita menjadi hamba-Nya yang Soleh & Solehah...aamiin......dari:- Sumaiyah_Mai ^_^

Sunday, May 6, 2012

Perasaan

Perasaan ini adalah satu anugerah yang Allah telah berikan pada semua hambanya...


Jika perasaan ini tidak wujud, masakan seorang ibu boleh memberi kasih sayang pada anak-anak nya...begitu juga kawan...jika perasaan ini tiada, kawan yang susah pasti akan dibiarkan begitu sahaja...


Sesngguhnya setiap pemberian yang Allah bagi pasti de hikmah nya....
Jangan lah kita memperkecilkan pemberian Allah ini...
Siapa lah kita..kita ini makhluk yang diciptakan Allah untuk kita taat dan setia pada-Nya..
Sesungguhnya Allah itu Maha Berkuasa...

p/s : bersyukurlah dengan setiap pemberian Allah pada kita...
syukur Alhamdulillah....

::~Perasaan saya, saya terima seadanya....tidak mungkin saya akan membuangnya begitu sahaja...
Ada hikmah disebalik pemberian Allah ini...Dia meminta saya cekal dan tabah menerima cubaan ini, meski pun saya tidak kuat...


Sesungguhnya Allah menguji hambaNya tidak melebihi batas kemampuan hamba-Nya...
Dia tidak sama sekali mahu menyusahkan hambaNya, malah menyayangi...





No comments:

Post a Comment

Followers

hope