Selamat Datang Ke Blog MUJAHIDAH SOLEHAH......Semoga kita menjadi hamba-Nya yang Soleh & Solehah...aamiin......dari:- Sumaiyah_Mai ^_^

Wednesday, May 30, 2012

Exam...exam..exam...



Tidak lama lagi dah nak exam final bagi semester ke-4…
Ya Allah, rasa mcm sekejap jek…dah 2 tahun saya dan sahabat2 Finance berada di UUM….
Tak percaya kan rasa nya…tapi ini dalah kenyataan nya , masa tidak akan menunggu kita walaupun sekejap…dan masa selalu mencemburui kita…tapi kita?? Tepuk dada, tanya lah iman….
Sekarang ni adalah musim stdy week walaupun masih ada lagi kelas yang tak habis….

Insya-Allah, exam saya akan bermula pada 16/06/2012 sehingga 28/06/2012…
Semoga saya dapat menjawab nya dengan cemerlang…insya-Allah…








16~06~2012 => Management
18~06~2012 => Corporate Finance
21~06~2012 => International Finance
26~06~2012 => Ekonometrik Asas
27~06~2012 => Investment Analysis
28~06~2012 => Islamic Banking Management




you can do it....
~Sumaiyah Binti Saro~

2 comments:

  1. lamanya study week dia. saya punya xde study week..pastu exam setat 7 hb pulak tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. emm...kami sebenar nye xdok stdy week pun...exam mula 1hb...tpi paper sy jek mula lambat...kire de masa lar sikit nak stdy...lpas tu dh xdk bnyak gap...
      =(

      sama2 lar yek cemerlang dlm exam nnti ^_^

      Delete

Followers

hope