Selamat Datang Ke Blog MUJAHIDAH SOLEHAH......Semoga kita menjadi hamba-Nya yang Soleh & Solehah...aamiin......dari:- Sumaiyah_Mai ^_^

Sunday, January 30, 2011

Ya Allah..terima kasih..

hari nie 31/01/2011...hri yg mngembirakan sgt2...
mne x nyer,aku di kenakan oleh kwan2...org nyer Sakina, Ain, Nora n Kak Nida... mereka in tlh mngenakan aku smpena besday ku yg ke-20...

saptut nyer besday aku 28/01/2011 tp diaOrg ni tlh merencana kan utk mngenakan aku pd hari ini...
wat nyer pulak kul 12 lebih (pagi2 buta)...pe2 pun fun je...

nk d mulakan cerita, kul 12.30am de org ketuk pintu...ingat nyer jiran bilik sebelah dtg..sbb selalu nyer cmtu lar..yg bukak pintu nyer kak nida (rumitku)..lpas tu kak nida ckp de org nk jumpe kat luar...
aku xnmpak pun sape org nyer sbb dia b'paling..aku dh mula rse cuak jg,kot2 mne tahu de senior nk jmpe aku sbb aku de wat salah....n then g lar ambil tuala ttup kple...g dekat puan tu,tgok2 rupenye si Ain...lpas tu aku cuak sbb dgr Ain nangis...mne thu kot2 gaduh dgn bf dia smpai lari ke bilik aku...hehe..

dgn tdk semena2 nye,de org baling kat aku stu bnde...bila pusing, i see Kinah n Nora balik teluurrrrrrrr...eeee,geram sgguh...xckup tu,telur yg pecah tu dia selek kat aku punya bju...tension kot...mnjerit tu xyah nk ckp lar..mlam tu suara aku yg tak kedengaran stu blok...haha...

nak xnak, kne mandi sekali lagi sbb bju ku habis de bau...tp xpe, diaoRg semua merasa jg kesan teluuurr yg diaOrg kne kan kat aku...

tu mujur kat luar bilik buat nyer,klu dlm bilik mau nyer kne letak minyak wangi bnyak2...
lpas kena kat luar, kat dlm bilik kne jg...mjur bnde wangi yg diaOrg  bg....nk thu pe?? bedak je kot...hbis Nora, Kinah tabur bedak serbuk ats bdan aku.....sesak nfas jd nyer...sbnar nyer tu taktik aku nk suh dia stop..klu x, mau nye 1 btol habis...huhu...sian Kak Nida kne beli bedak baru..pe2 pun, mmg hapy mlam tu wlau pun diaOrg wat cmtu...tq2 kos sudi wat suprise sebegitu rupe...

lepas hbis aku siap2,b'mula lar sesi fotografi...hehe...
xsakan jg lak b'gmbr nyer...tp lme jg kot...
ni antre nyer gmbar2 yg blh upload...=)

 this is my cake...nyam2...coklat bluebry.....
kat kek tu tulis "happt bsday sue ke-20"
i like it...
tq sekali lagi kat Ain, Nora, Kinah n Kak Nida..


mklum lar, dh rancang nk smbut 28/01 tp semua2 de program jd xdpt nk wat...huhu...
agak lme jg lar diaOrg nk wat p'siapan semua nie...huhu...
susah2 jer... :-)

ni sedikit mkanan utk d mkan n minum...bkn pe, malam kan, jd mkan ringan2 jer..klu diaOrg wat sprise siang hari mau nye nk mintak mkan pizza..tp xpe, tunda tahun depan...hehe...



20 yg tggal...hehe
semua lapar kot..tp diaOrg tggal kan no 20 utk ku...huhu..
itu b'mkne aku dh masuk alam puluhan...
selamat tggal "belas2"..

 hadiah dr kwan...
bju blaus yg sgt2 cntik bagiku...
wrne kegemaran ku jua..hehe..

p/s :
semoga kita mnjadi sahabat dunia akhirat...susah senang,sedih gembira kite rase b'same...
mudah2 an Allah sentiasa melindungi n memberi rahmat hidayah-Nya pd kite semua..


wassalam... (^_^)


No comments:

Post a Comment

Followers

hope