Selamat Datang Ke Blog MUJAHIDAH SOLEHAH......Semoga kita menjadi hamba-Nya yang Soleh & Solehah...aamiin......dari:- Sumaiyah_Mai ^_^

Monday, July 22, 2013

Practicum 2013

Assalamualaikum..
Hari nie nak tulis tentang practicum saya di MUIP...
Hari nie juga dah masuk minggu ke-2 saya kat sini..
Permulaan saya disini bermula pada 15 July 2013..
Jam 8.00am, pertemuan dengan pegawai yang menguruskan tentang practicum..
menceritakan serba sedikit tentang MUIP dan peraturan.

Mula2 nye cuak juga..yelah..antara kawan2 uum..saya sorang je kat sini...
tapi cuak tu bertukar Gembire....sebab nya saya berpraktikal bersama kawan baik saya semasa sekolah menengah Aida Nain....
Gembira tu tak akan lama sebab dia akan tamat praktikal nye pada hujung bulan 8 nie sebab nye dia dah de kat sini pada awal bulan 6 lagi...huhu...

Wat masa nie..tak "banyak" sangat lah kerje yang kene buat...
setakat kena lipat 1000 lebih juga lah fail and tampal nama2 surau2 dan masjid...
kemudian nye semak buku legder....
dan hari nie kena masukkan cheq bantuan zakat dalam beratus keping..
hehe...
seronok lah juga...sebab de kawan..nanti dah berseorangan...dah tak seronok...
huhu...


Followers

hope